onsdag 7 december 2011

Magsjuk - blä!!

Äckelvarning...

I måndags kväll började jag känna mig lite illamående... Gick och la mig men hade svårt att sova hela natten p g a illamåendekänsla. Vid halv fem tiden kulminerade det i en härlig 1-litersspya på toaletten - fy för!

Kände mig väldigt trött och utslagen resten av dagen. Drack mjölk på förmiddagen och vid lunch försökte jag få i mig lite mannagrynsgröt, men hade bara ätit någon tugga innan allt fick komma upp igen. Sen kunde jag fortsätta äta :)

Mådde verkligen skitkasst hela dagen igår, och fick ju vara hemma från jobbet. Idag mådde jag mkt bättre igen!

Antar att det är ngt jag ätit eller så, för har ju inte varit i närheten av att spy någon gång tidigare under graviditeten, och känns lite konstigt om det skulle komma först såhär "sent".

Nu mår jag i alla fall bra igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar