tisdag 20 september 2011

Varför känns det inget?

Idag tror jag att jag är i typ v 5+0. Och jag känner ingenting, verkligen ingenting!

Hade lite (mkt lite) molande värk i magen förra veckan, kan iofs lika gärna ha varit inbillning. Men inte ens det känns längre.

Känns alltså verkligen ingenting.

Har ju googlat fram att man kan ha en helt symtomfri lyckad graviditet, men hade ändå känts bättre om det kändes något litet överhuvudtaget! Som liksom ett bevis för att jag faktiskt fortfarande är gravid. Så länge jag aldrig känner något kan jag ju inte heller veta när det slutar kännas något...

Ska väl eg vara glad över att slippa illamående mm, men jag har liksom lite svårt att ta in att jag är gravid och tro på att jag fortf är det (missed abortion är ju inte direkt ovanligt vad jag förstått), så skulle behöva lite symtom som hjälp på vägen för att må bättre rent psykiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar