onsdag 26 oktober 2011

FINNAR!

Alltså jag har inte mindre än åtta (8!!) finnar på hakan just nu! Ser galet ut!

När jag slutade med p-piller i november så märkte jag ett tag därefter att det började poppa upp fler finnar än vanligt, så gick över till en starkare styrka på den finnkräm jag använder varje natt. (Loves the kräm to death) Men nu sedan ngn vecka tillbaka så har det verkligen slagit ut på hakan, trots den starkare styrkan på krämen. Och alkoholen jag rengör med innan.

Finns inte så mkt mer att göra eftersom många finnmedel inte är OK att använda då man är gravid. Så får helt enkelt acceptera de små rackarna! Och det är inte så svårt om de innebär ngt positivt för graviditeten, typ att en massa hormoner cirklar runt som bör cirkla runt :)

Men fula är de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar