onsdag 2 november 2011

Ännu mer symtomfri än innan...

Alltså nu känns det ju om möjligt ännu mindre än innan... Det lilla eftermiddags-illamåendet jag hade innan kan jag inte påstå jag känt av på ett tag nu. Och magen ser likadan ut som den gjort hela tiden. Det är de där hak-finnarna dådå som kommit senaste tiden...

På tal om det med magen. När ska det börja synas eg?! Är i vecka 11+5 nu. Borde det inte börja synas Något nu, något litet? Kan ju inte se någon skillnad alls!

Hoppas allt är som det ska i alla fall... Och att jag helt enkelt är väldigt okänslig för hormoner och magen kommer i sinom tid.

3 dagar kvar till 12 veckor är avklarade... 5 dagar kvar till KUB... Det måste se bra ut då! Det bara måste!

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna att allt ser bra ut...

    SvaraRadera
  2. Hej! Det kommer säkert gå bra!! Jag har som du läst väääldigt lite symptom de senaste dagarna har tom brösten börjat kännas som innan grav.! När man är så långt gången som du brukar man väll prata om "spökveckor" (googla om du inte känner till det).

    Stort lycka till!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du har rätt Anna :) Min kompis känner sig typ också helt ogravid och hennes KUB för en vecka sen var ju finfint :) Så hoppet finns! Och jo, har hört talas om "spökveckorna" - fast känns som hela min grav (hittills iaf) har varit lite spökig, har verkligen inte känt mkt alls.. :)

    SvaraRadera