måndag 25 juli 2011

Kom på en sak...

Hade glömt bort det... Men när jag var hos läkaren i våras för att se vad felet var, då togs det blodprover, alltså innan jag börjat med några hormoner. Och blodprovet då visade att jag haft ägglossning, även då. Men då, precis som nu, så såg det ut på VUL som att det absolut inte varit någon ägglossning att tala om, jag hade i stort sett ingen mens alls (bara bruna flytningar) och inget ÄL-sekret. 

Jag vet inte vad detta betyder, inte läkaren heller verkar det som... Jag har två teorier: 
1) Mitt progesteron är av ngn anledning relativt högt trots att jag inte har ägglossning - kan det ens vara så? 
2) Jag har ägglossning, men slemhinnan är så jäkla tunn att jag får ingen eller väldigt små blödningar, trots ägglossning - är det möjligt? 

Inget av alternativen tycker jag verkar vettiga eg, men tror nog mest på nr 1. 

Ngn som känner igen sig? 

Suck... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar