fredag 26 augusti 2011

Livet skrattar mig rakt upp i ansiktet

Den senaste veckan har jag inte fått mindre än 1, 2, 3, 4, 5... 6 (!) babybesked från folk i min närhet och omgivning! Plus kronprinsessan som lite extra salt i såren. Det är som om livet skrattar mig rakt upp i ansiktet, riktigt hånar mig, som om livet vill bevisa att HA det är visst då lätt att bli med barn, kolla på alla andra, men Du klarar det minsann inte! Är jätteglad för alla som lyckas, det är jag, speciellt mina närmre vänner som lyckas, men varje babybesked påminner mig tyvärr också om hur smärtsamt svårt det är för oss...

För övrigt ingen glad gubbe på ÄL-testet imorse, vilket borde vara ett gott tecken på att testet inte spelar mig ett spratt eftersom jag fick glad gubbe igår. Men hur sjutton får jag ÄL-sekret och tjockare slemhinna... Fattar inte denna kroppen, hur fan den fungerar eg, eller ja just det... det gör den ju inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar