lördag 13 augusti 2011

Löjligt...

Nu har jag sån där superlöjlig mens igen... Kom som sagt lite blod igår, men sen har det inte kommit alls mkt, bara lite så där brunt. Löjligt värre!! Så antar att slemhinnan har tagit ännu mera stryk av Pergotimen och blivit ÄNNU tunnare. DJÄKLA SKIT! 

Funderar på att ta en paus i Pergotime-knaprandet, så att den där slemhinne-tunnande-biverkningen försvinner bort ett tag (ska ta 6 veckor från sista pillan till effekten är helt borta), innan jag startar på en ny kur.

Får se hur jag gör... Läkaren är ju som bekant fortf på semester (MEGASUCK), så får (återigen) bestämma själv hur jag ska gå vidare...

Träffade för övrigt kompisar med helt underbart söta barn idag. Men orkade inte leka med dem eller hålla dem eller gulla med dem idag heller. Tur det var andra kompisar med som stod för deras underhållning, jag kände bara verkligen inte för det, blir bara så ledsen. Alla som inte vet att min största önskan just är att få en egen sån där liten goding tror att jag helt enkelt inte är speciellt intresserad av barn eller speciellt barnkär. De skulle bara veta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar